27 Temmuz 2015 Pazartesi

İçindekiler

Şimdi buradan sonra konularımızı ayırıyoruz.

Giriş;

ilk okumanız gereken yazı

Lütfen ''Sonraki Kayıt'' diyerek devam edelim okumaya.

Teknik Bilgiler,

 
Teorik Örnekler,

Araştırmalar,

Planlamalar,

Okuyucu Soru Cevap,

Analizler ve Stratejiler,

Yaşanmış Olaylardan Örnekler,

Ben Kimlerdim?

Eylemler,

Son Eklenen Yazılar:

System 19

Manipülasyon (Gizli ve Açık Manipülasyonlar)

Umut Var mı?

Ben Kimim?


Insan Isa Kimdir?

Evren de Yalnız mıyız? Değilsek Neden İletişim Kuramıyoruz? (ikinci bölüm) 

Sen Kimsin Cocuk?

https://twitter.com/Deeyorum 


Diyerek şimdilik başlıyoruz. Şuan için hepsi henüz yayına alınmamış veya çok az sayfalar olabilir. Zamanla hepsi sırası ile yayına girecek ve her birinde tamamen doyurucu bilgiler olacaktır.

Gitmek istediğiniz bloga geçmek için Blog isminin üzerine tıklamanız yeterli. 

Not: Bloglardan herhangi birisinde yazilmis olan herhangi bir yazinin herhangi bir cumlesi en bilinen sezar sifreleme yontemi ile sifrelenmistir. Bu sifre cozuldugunde bir kelimeye ulasilacak ve o kelime ise bir link eklendiginde (http://cikankelime.com yada baska bir uzanti) bir sayfaya ulasmanizi saglayacak. DARK INFORMATION (bir nevi DEEP WEB tarzi bilgiler), Komplo Teorileri, Dinler ve Tanrilar, Bir Sonraki Bedenimiz (dunya uzerinde), Kutsal Birlesme, UFO, SESLER ve GOLGELER, Haarp, 7/24, 9, GrS, DTHT, Derin Din, Kapitalizm, Sosyal Muhendislik vs vb. gibi konulara ulasacaksiniz.

9 yorum:

  1. rica etsem mesaj atar mısınız.. sizden bir konuda yardım almam gerek..

    YanıtlaSil
  2. Mail attım size, spam klasörünüzü kontrol edin...

    YanıtlaSil
  3. 3-4 aydır Onedio hesabınızdan dolayı takip ediyorum sizi. Yazdıklarınız insanı kimi yerde bunu ben daha önce nasıl düşünememişim diye sorgulatırken, kimi yerde ilgisini çekiyor büyük ölçüde. Zaman zaman da kendini buluyor insan. Yazdıklarınızı ve aktarmaya çalıştıklarınızı tam anlamıyla kavrayabiliyorum, diyemem belki ama benim için yazdıklarınız değerli ve önemli. Öyleki yakın bir arkadaşımla bile paylaşmıştım blogunuzu. Bizim için önemliydiniz, ki benim için hala öyle de onu bilemiyorum gerçi. Her neyse. Sadece sizi takip eden birilerinin varlığını hissetmek iyi hissettirir diye düşündüm. İmla hatalarınıza rastlıyorum bazen ama paylaştıklarınızın önemi, yazım kurallarının önemini gölgede bırakıyor. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  4. 3-4 aydır Onedio hesabınızdan dolayı takip ediyorum sizi. Yazdıklarınız insanı kimi yerde bunu ben daha önce nasıl düşünememişim diye sorgulatırken, kimi yerde ilgisini çekiyor büyük ölçüde. Zaman zaman da kendini buluyor insan. Yazdıklarınızı ve aktarmaya çalıştıklarınızı tam anlamıyla kavrayabiliyorum, diyemem belki ama benim için yazdıklarınız değerli ve önemli. Öyleki yakın bir arkadaşımla bile paylaşmıştım blogunuzu. Bizim için önemliydiniz, ki benim için hala öyle onu bilemem gerçi. Her neyse. Sadece sizi takip eden birilerinin varlığını hissetmek iyi hissettirir diye düşündüm. İmla hatalarına rastlıyorum bazen ama öyleki yazdıklarınızın önemi, yazım kurallarının önemini gölgede bırakıyor. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim samimi ve destek veren mesajiniz icin. Evet imla hatalarim var ve zaten bunu ilk yazimda belirttim. Bu konuda ozur de diledim. Ben sadece bildiklerimi veya bilmek istediklerimi paylasmak adina bu blogu actim, imla konusunda da, affiniza siginiyorum.

      Sil
  5. Lütfen yazmaya devam edin. Sabaha karşı saat beşte tesadüfen blogunuzu gördüm ve okumaya başladım. Çok değerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim cesaretlendirme icin ama keske ''Adsiz'' olarak almasam bu tarz mesajlari...

      Sil
  6. Merhabalar size nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
  7. mail adresinizi yazarsaniz size mail atabilirim...

    YanıtlaSil